Bezplatné doručenie Objednávok Žiadne
Poštovné:
Všetky naše položky bude odoslaný kupujúcim adresu, ktorá ponúkané kupujúcich, prosíme o potvrdenie vašej adrese pred platby.Budeme posielať položky do 3 pracovných dní akonáhle sa vaša platba je dokončená. (Sviatkov sa môže predĺžiť) farba:
Obrázky sú len vzorky na odkaz.Vzhľadom k obmedzeniam v fotografiou a nevyhnutné rozdiely v nastavení monitora, že farby zobrazené na fotografii sa nemusí zhodovať 100% tých, v položkách seba.Pre feeback:
Vaša spokojnosť a pozitívne eedbackis veľmi impotan k nám.Prosím, zanechajte postive spätnú väzbu a 5stars ifyou sú saisfed s ourtems a služieb.
Ak máte akékoľvek problémy s našimi položky alebo odpadu,prosím fell zadarmo, kontaktujte nás pred odchodom negatívnu spätnú väzbu.Sme wil robiť ur najlepšie mapy akéhokoľvek problemsand poskytnúť vám s thebestcustomer služby.Profil Spoločnosti
Sme cezhraničných e-commerce spoločnosti, integrácia viacerých zámorských on-line a off-line predajné kanály.
Služby Zákazníkom:
1. Prosím, neváhajte sa na nás obrátiť ak potrebujete akúkoľvek pomoc, online chatovanie(okamžité správy), alebo e-mail, budeme odpovedať hneď, ako sme to čítali.
2. Všetky obrázky, ktoré sme prezentovali môže existovať normálna drobné farebné rozdiely spôsobené rôznym monitor a jas.
3. Ak máte akékoľvek problémy, pred alebo po predložení objednávky, resp. prijatia balík, prosím, kontaktujte nás prvý namiesto otvorenia sporu, budeme sa snažiť v našich silách vyriešiť za vás.
Spätná väzba
* Ranom potvrdenie bude vysoko ocenil po obdržaní položka(y)
* Vaša odozva je dôležitá pre nás, úprimne dúfame, že môžete zanechať pozitívny všetkých 5 hviezd spätnú väzbu, ak ste spokojní s našimi výrobkami a služby.
* Kontaktujte nás prosím najprv pred odchodom žiadne negatívne pripomienky, budeme riešiť problémy pre vás.
Q&A
Otázka:Kedy bude moja objednávka dorazí?
Odpoveď:dodania závisí od destinácie a dopravca, ktorý ste vybrali, a naviac sa medzinárodnej dopravy, ktoré trvá dlho, je potrebné pochopiť, a trpezlivo čakať.
Otázka:Čo mám robiť, ak chcem zmeniť adresu?
Odpoveď:adresa nie je možné upravovať po package dodávaný, tak prosím pozrite vašu adresu je správne a úplné pred odoslaním objednávky.
Otázka:Čo mám robiť, ak som prijímať zle/broken produkt(y) alebo prázdny balík(y)?
Odpoveď:Budeme kontrolovať a balenie opatrne, ale ak tie situácii stane, prosím, kontaktujte nás prvé miesto vyplývajúce sporu, budeme sa snažiť v našich silách vyriešiť za vás.
Otázka:Čo mám robiť, ak som poradie zle položky?
A:Prosím, kontaktujte nás čo najskôr, povedzte nám, čo položku, ktorú presne potrebujete, môžeme zmeniť sa za vás pred objednávka je odoslaná.
Q:nemôžem sledovať môj balík, čo sa deje?
Odpoveď:Vo všeobecnosti, sledovanie informácie sa budú priebežne aktualizovať 2-5 dní neskôr po dodaní.Ak stále nemôžete sledovať to, prosím, kontaktujte nás ,budeme kontrolovať, na čo najskôr.
Otázka:Keď budete loď moja objednávka?
Odpoveď:Ak je vaša objednávka zaplatené a potvrdené www.wicanders.sk, budeme loď do 3-5 pracovných dní.
Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Povinné polia sú označené *